+48 609 345 380 (pon - pt 10:00 - 15:00) biuro@nadzwyczajnie.pl
Wersje językowe
  • pl
Szukaj
do kasy suma: 0,00 zł

Do darmowej wysyłki brakuje: 199,00 zł

Wersje językowe
  • pl
Reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.
Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.

 

 

Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych

Kiedy stosować:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne

Przebieg reklamacji:

  1. Napisz na biuro@nadzwyczajnie.pl - Podaj Numer zamówienia, informacje o reklamowanym produkcie
  2. Krótko opisz zaistniałą sytuację wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
    1. wymiana towaru na nowy,
    2. zwrot pieniędzy,
    3. rabat na produkt,
    4. inna propozycja,
  3. Przygotuj przesyłkę do zwrotu i poinformuj nas o wybranym wysyłki.
  4. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
  5. Oczekuj na nową przesyłkę.

 

 

 

Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem

Kiedy stosować:

  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce

Przebieg reklamacji:

Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji.


+48 609 345 380 

reklamacje@nadzwyczajnie.pl

Czy muszę za coś płacić?

Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji! Kurier wysłany po odbiór towaru opłacany jest w całości przez nas. Ponosimy również koszty związane z wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.

Jak mam przygotować paczkę do odbioru?

Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.

 

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą*, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:

Nadzwyczajnie Karol Bułkowski

Ul. Ciepła 13/U1

15-472 Białystok

+48 609 345 380 

biuro@nadzwyczajnie.pl

 

Warto wiedzieć:

  • Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu,

 

* Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium