filtry

Informacje

NADZWYCZJANIE kategorie

Jak zamawiać

pasek
NADZWYCZJANIE cross

Aby cieszyć się Nadzwyczajnym produktem, należy zamówić go w naszym sklepie internetowym. Jak? To bardzo proste.

 

  1. Gdy znajdujesz się już na naszej stronie internetowej, kliknij w zakładkę SKLEP. 
  2. Znajdujesz się teraz w zakładce, w której znajdziesz wszystkie nasze produkty. Teraz wystarczy, że znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie, a następnie klikniesz w miniaturkę wybranego produktu.
  3. Jeżeli chcesz dopisać imię lub datę do wybranego wzoru, wystarczy że wybierzesz opcje Dodaj napis lub dodatek, która znajduję się pod opisem produktu.
  4. Teraz kliknij "Dodaj:" Poją się wysuwane okienka, z których możesz wybrać opcję dla siebie.
  5.    
  6. Po wybraniu " Spersonalizuj produkt: Dopisanie daty lub imienia" Koszt produktu z dodatkami zmieni się o określoną kwotę. ( w dalszej części przy finalizacji zamówienia, będzie można wpisać imię lub datę, która ma znajdować się na kubku)
  7. Teraz należy umieścić produkt w KOSZYKU, klikając przycisk: 
  8. Na tym etapie możesz poprzestać, jednak jeśli chcesz możesz wybrać więcej produktów.
  9. Kiedy jesteś już pewien, że zakończyłeś zakupy, kliknij w KOSZYK w prawym górym rogu ekranu. 
  10. Jeżeli lista z Twoim zamówieniem się zgadza – kliknij FINALIZUJ ZAMÓWIENIE. 
  11. Teraz wystarczy wypełnić formularz kontaktowy, aby nasza Nadzwyczajna porcelana trafiła w odpowiednie ręce.
  12. Jeżeli masz nam do przekazania dodatkową informację lub wybrałeś opcję "Spersonalizuj produkt: dopisanie daty lub imienia" umieść ją w przeznaczonym do tego okienku po prawej stronie.
  13. Teraz wystarczy wybrać sposób wysyłki oraz potwierdzić zapoznanie się z regulaminem naszego sklepu.
  14. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w wyznaczonym miejscu. 
  15. Teraz naciśnij przycisk POTWIERDZAM ZAKUP I PŁACĘ. 
  16. W tym kroku należy wybrać odpowiednią metodę płatności, a następnie zaakceptować wybór klikając przycisk – ZAPŁAĆ ONLINE.
  17. Wystarczy teraz jedynie przelać pieniądze i czekać na Nadzwyczajną przesyłkę. 

JAK ZAMÓWIĆ PRODUKT Z TWOIM WZOREM?

 

  1. Gdy znajdujesz się już na naszej stronie internetowej, kliknij w zakładkę SKLEP. 
  2. Znajdujesz się teraz w zakładce, w której znajdziesz wszystkie nasze produkty. Z listy "kategorie", która znajduje się po lewej stronie wybierz kategorie: 
  3. W tej zakładce wystarczy, że znajdziesz odpowiedni rozmiar produktu dla siebie, a następnie klikniesz w miniaturkę wybranego produktu.
  4. Teraz należy kliknąć "Ustawienia produktu", która znajduje się pod opisem sprersonalizowanego produktu. Następnie wybierz opcje gdzie chcesz umieścić napisy.
  5.  
  6. Po wybraniu np. "napis z przodu + małe elementy graficzne np. serduszka, korona, usta, wąsy" i "Napis w środku przy krawędzi" pojawią się małe okienka z prawej strony, w których możesz opisać jak mamy ozdobić Twój kubek. Możesz także dodać zdjęcie Twojego projektu, klikając biały plus pod napisem "Dodaj zdjęcie:" ( Po wybraniu opcjii cena automatycznie zmieni się o określoną kwotę w okienkach)
  7. Teraz należy umieścić produkt w KOSZYKU, klikając przycisk: 
  8. Na tym etapie możesz poprzestać, jednak jeśli chcesz możesz wybrać więcej produktów.
  9. Kiedy jesteś już pewien, że zakończyłeś zakupy, kliknij w KOSZYK w prawym górym rogu ekranu. 
  10. Jeżeli lista z Twoim zamówieniem się zgadza – kliknij FINALIZUJ ZAMÓWIENIE. 
  11. Teraz wystarczy wypełnić formularz kontaktowy, aby nasza Nadzwyczajna porcelana trafiła w odpowiednie ręce.
  12. Jeżeli masz nam do przekazania dodatkową informację lub wybrałeś opcję "Spersonalizuj produkt: dopisanie daty lub imienia" umieść ją w przeznaczonym do tego okienku po prawej stronie.
  13. Teraz wystarczy wybrać sposób wysyłki oraz potwierdzić zapoznanie się z regulaminem naszego sklepu.
  14. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w wyznaczonym miejscu.  
  15. Teraz naciśnij przycisk POTWIERDZAM ZAKUP I PŁACĘ. 
  16. W tym kroku należy wybrać odpowiednią metodę płatności, a następnie zaakceptować wybór klikając przycisk – ZAPŁAĆ ONLINE.
  17. Wystarczy teraz jedynie przelać pieniądze i czekać na Nadzwyczajną przesyłkę. 

Regulamin

pasek
NADZWYCZJANIE cross
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
„Nadzwyczajnie”
 
§ 1. Postanowienia ogólne
 
  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa  zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL http//www.nadzwyczajnie.pl, zwanego dalej "Sklepem".
  2. Sklep prowadzony jest przez Fundację Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą: 00-672 Warszawa, ul. Piękna 68, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającą NIP 524-24-95-143, w ramach Start Up-u Nadzwyczajnie prowadzonego przez Paulinę Bułkowską i Karola Bułkowskiego w ramach Programu AIP, zwaną dalej "Administratorem".
  3.  Adres Sklepu i dane kontaktowe: adres internetowy – www.nadzwyczajnie.pl e-mail – biuro@nadzwyczajnie.pl , telefon 609345380 adres korespondencyjny – Nadzwyczajnie Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości  ul. Zwycięstwa 8 lok. 102, 15- 703  Białystok,
  4. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Nadzwyczajnie powinna zapoznać się z jego Regulaminem.
  5. Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej email.
 
§ 2. Definicje
 
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
1.       Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.nadzwyczajnie.pl , prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
2.       Klient –każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu, w tym Konsument jak i Przedsiębiorca.
3.       Użytkownik - każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.
4.       Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5.       Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej 
lub zawodowej.
6.       Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi 
od pracy.
7.       Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
8.       Rejestracja – dobrowolne  podanie danych przez Klienta Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu.
 
§ 3. Rodzaje i zakres działalności Sklepu
 
  1. 1.           Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odległość za pomocą sieci Internet asortymentu z zakresu zdobienia porcelany i dodatków do domu.
  2. 2.           Oferowane przedmioty są nowe wykonane za pomocą techniki rękodzieła.
 
§ 3.  Polityka prywatności
 
  1. Klient poprzez wypełnienie formularza zakupu i zaznaczenie okienka przy stosownym oświadczeniu wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) przez Administratora w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.
  2.  Administratorem Danych osobowych jest Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą: 00-672 Warszawa, ul. Piękna 68, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającymi NIP 524-24-95-143.
  3.   Administrator Danych powierzył przetwarzania danych osobowych Paulina Bułkowska, dane kontaktowe: Nadzwyczajnie Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Ul. Zwycięstwa 8, 15-703 Białystok, 727-934-085
  4.   Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności w celu:
a)      zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru,
b)      doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie ,
c)       wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru,
d)      zaksięgowania transakcji w informatycznym systemie księgowym Sklepu przez okres wymagany przepisami prawa oraz przechowania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych przez Sklep,
  1. przechowania danych osobowych Klienta w bazie Klientów.
  2.    Za dodatkową zgodą udzieloną przez Klienta, zgromadzone dane osobowe  mogą być również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych związanych ze Sklepem.
  3. Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane również przez  następujące podmioty w podanym zakresie: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki. W zależności od wybranego rodzaju przesyłki przekazywane są:
a)          Kurier DPD
b)          Poczta Polska
c)           InPost Paczkomaty
d)          InPost Kurier
  1. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia.
  2. Administrator informuje, iż Klient nie ma obowiązku podania swoich danych osobowych, jednakże odmowa ich podania uniemożliwi prawidłowe wykonanie wobec Klienta usług określonych w Regulaminie oraz świadczeń wynikających z umowy zawieranej miedzy Sklepem a Klientem.
  3. Zgromadzone dane podlegają starannej ochronie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Administrator dokłada wszelkich starań, aby przechowywanym danym zapewnić właściwy stopień bezpieczeństwa.
  4. Sklep informuje Klientów, iż oferowane usługi za pośrednictwem Sklepu świadczone są za pośrednictwem publicznej sieci Internet. W związku z powyższym Sklep zwraca uwagę Klientów na to, iż korzystanie z usług Sklepu może wiązać się z ryzykiem związanym z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za pośrednictwem sieci Internet pomiędzy Sklepem a Klientem.
  5. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sklep drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a)       Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
b)       Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
c)       Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.
 
§ 4. Wymogi techniczne
 
  1. W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze Sklepu stacja/ urządzenie końcowe  Klienta winna spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
a)            aktywne łącze internetowe,
b)          włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java.
c)           aktywny adres poczty elektronicznej
  1. Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
  2. Instalacja oprogramowania o którym mowa w ustępie 1 i 2 jest przedmiotem oddzielnej umowy licencyjnej pomiędzy Klientem a licencjodawcą.
 
§ 5. Zasady dokonywania zakupów
 
  1. Sklep, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:
  2. dokładny opisu danego produktu i jego cech;
  3. łączną cenę zamówionych produktów wraz z podatkami, a także opłatą za transport, dostarczenie lub usługi pocztowe oraz podsumowującą łączną kwotę zamówienia z wybraną opcją dostawy 
  4. dotyczące sposobu i terminu zapłaty
  5. dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę.
  6. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie
  7. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu  pod linkiem https://nadzwyczajnie.pl/formularz-do-zamowien.html / dostępnego po naciśnięciu przycisku „ Potwierdzam zakup i płacę” w podsumowaniu w, którym Klient podaje następujące dane:
a)          Imię i nazwisko lub nazwa firmy
b)          Adres email
c)           Numer telefonu
d)           Dane adresowe do wysyłki
 
  1. Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z informacjami określonymi w treści Regulaminu sklepu oraz informacjami wskazanymi  w ust. 2, które zostaną wyświetlone w postaci elektronicznej w ostatnim etapie wypełniania elektronicznego formularza poprzedzającym wyrażenie woli związania się umową  poprzez kliknięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Po przeczytaniu zgromadzonych informacji określonych dla danego zamówienia Klienta, Klient wyraża wolę związania umową poprzez naciśnięcie przycisku „Potwierdzam zakup i płacę”
  2. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka przez złożeniem zamówienia uwzględnia koszty przesyłki zgodnie z wybraną przez Klienta opcją.
  3. Sklep zobowiązuje dostarczenia rzeczy pozbawionych wad.
  4. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta.
a)          potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest automatycznie po złożeniu zamówienia przez Klienta;
b)          Sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia w sytuacji podjęcia wątpliwości co do prawdziwości bądź rzetelności wskazanych przez Klienta danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia przedmiotowych wątpliwości.
c)           W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Klient jest o tym niezwłocznie informowany. Klient decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
  1. Klient i Sklep związani są ceną Produktu obowiązującą w chwili złożenia na niego zamówienia.
  2. 9.           W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
a) zwykły przelew,
b) system płatności elektronicznych.
Termin  na wykonanie płatności wynosi 3 dni od dnia  otrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep.
  1. Umowę uznaje się za zawartą z chwilą dokonania wpłaty przez Klienta, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
  2. 11.           Zamówiony towar jest wysyłany w przeciągu 10  dni roboczych:
a)          od zaksięgowania kwoty należnej za produkt w przypadku wyboru płatności z góry,
b)          od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku wyboru płatności przy odbiorze
  1. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost i Kuriera InPost. Koszty przesyłki zostały określone w zakładce Wysyłka. Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem – w zależności od docelowego miejsca dostawy.
  2. W przypadku zamówienia kilku sztuk towaru towar co do zasady pakowany jest zbiorczo w jedna przesyłkę.
  3.  O wysyłaniu towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową. Przy wyborze przesyłki kurierskiej, Klient otrzyma pocztą elektroniczną numer przesyłki. Przesyłkę można zlokalizować pod następującym adresem: http://dpd.com.pl ; https://inpost.pl/sledzenie-przesylek ;
http://www. http://emonitoring.poczta-polska.pl
  1. Maksymalny termin dostawy według ustawy o prawach konsumenta trwa do 30 dni. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim Konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany Klient może odstąpić od umowy.
  2.  Jeżeli towar ma zostać przesłany przez Sklep Klientowi będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru ) przechodzi na Klienta z chwilą jej wydania Klientowi. Za wydanie rzeczy (towaru)  uważa się jej powierzenie przez Sklep przewoźnikowi, jeżeli Sklep nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego.
  3. Wraz z produktem Sklep udostępnia formularz informacyjny do pobrania (pouczenie o odstąpieniu od umowy) oraz formularz o odstąpieniu od umowy – formularze stanowią załącznik nr 1 i 2 do niniejszego Regulaminu.
  4. Wraz z Produktem wysyłany jest paragon potwierdzający dokonanie zakupu. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT. Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT:
a)     Imię i nazwisko/firmę,
b)     Adres zamieszkania/siedziby,
c)      Numer NIP (w przypadku firm), numer PESEL (osoby fizyczne),
d)     Numer zamówienia,
e)     Adres korespondencyjny
Każdy dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień o  zmianach w niniejszym Regulaminie.
  1.  Inne informacje dotyczące działania Serwisu, a także zawierające informację handlową o nowych produktach lub usługach Serwisu, o promocjach Serwisu oraz promujących produkty partnerów Administratora przesyłane będą tylko tym Klientom, którzy wyrazili na to zgodę.
 
§ 6.  Reklamacje
 
  1. W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)  oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.).
  2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi , jeżeli rzecz sprzedana ( towar)  ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar)  jest niezgodna z umową, jeżeli:
a)          nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b)          nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c)           nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d)          została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.
  1. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres biuro@nadzwyczajnie.pl lub listem poleconym na adres ul. Zwycięstwa 8 lok. 102; 609 345 380
Formularz Reklamacji Link www.nadzwyczajnie.pl/MEDIA/dokumenty/Formularz_Reklamacji_Nadzwyczajnie.pdf
Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych:  imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.
  1. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  2. Jeżeli Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  3. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
  4. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  5. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.
  6. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  7. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5  i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki.
  8. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.
 
 
 
 
 
§ 7. Odstąpienie od umowy
 
  1. 1.           Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient  będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu  dni od dnia wydania rzeczy tj. od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy , lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta  weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Sklep dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną  na adres: biuro@nadzwyczajnie.pl Po otrzymaniu oświadczenia drogą elektroniczną, Sklep niezwłocznie prześle Klientowi będącemu konsumentem, na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony pod adresem URL … oraz zostanie dołączony przez Sklep w wersji papierowej do przesyłki produktu. Korzystanie z przedmiotowego formularza jest fakultatywne.
  2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
a)          o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźna zgoda konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b)          w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

c)           zawartej w drodze aukcji publicznej;
 
  1. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: Nadzwyczajnie Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości  Ul. Zwycięstwa 8 lok.102 15-703 Białystok  lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w który, odstąpił id umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.                                                                              Formularz odstąpienia od umowy link: www.nadzwyczajnie.pl/MEDIA/dokumenty/FORMULARZ_ODSTAPIENIA_OD_UMOWY.pdf
  2. W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o  którym mowa w ust. 1, bezpośrednie koszty zwrotu towaru  pokrywa Klient .
  3. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym obejmujące  koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w  ramach dostawy towarów  dostępny w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta  o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy ze Sklepem.
  4. Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami. 
  5. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego Towaru (rzeczy) lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania tego towaru w związku z odstąpieniem w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Klient będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy (towaru) inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, (dotyczy sposobu pierwotnej dostawy do Klienta) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 

§ 8. Postanowienia końcowe i opis  możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
 
1.      Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
2.      W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
3.      Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta  będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
  • wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do  czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem;
  • powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społecznea, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
  • platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zestaw filiżanek XL ze złotem Jedyną miarą miłości / Jest miłość bez miary

NADZWYCZAJNIE
pasek
NADZWYCZAJNIE
pasek

Zestaw filiżanek XL ze złotem Jedyną miarą miłości / Jest miłość bez miary

Cena
99 zł
tworzywo
porcelana
pojemność
2 x 500 ml
średnica spodków
2 x 15 cm
wysokość
ok. 9 cm
czas realizacji
ok. 3 - 5 dni roboczych
Darmowa dostawa od 230zł
Dodaj napis lub dodatek:
Koszt produktu z dodatkami: 
99
-
1
szt
+
nadzwyczajni butDodaj do koszykaDodaj do nadzwyczajni koszyk

Nadzwyczajny,    Zestaw filiżanke  XL ze złote Jedyną miarą miłości / Jest miłość bez miary

 

Przyjemnie jest popatrzeć na swoich rodziców, przyjaciół  czy znajomych,  rozmawiających ze sobą przy filiżance kawy czy herbaty. Jest to chwila szczególna dla kochających się ludzi,  ponieważ mają oni okazję do tego, aby zwierzyć się sobie, opowiedzieć o trudnym lub przyjemnym dniu w pracy czy zwyczajnie spędzić ze sobą czas. Możesz sprawić, że ta chwila, będzie jeszcze bardziej wyjątkowa…

 

Ten wzór idealnie sprawdzi się na rocznicę ślubu rodziców, czy też wesele. *

 

Produkt wykonany jest z najwyższej jakości porcelany, zdobiony ręcznie z niezwykłą dbałością o każdy szczegół, co sprawia, że wszystkie przedmioty są wyjątkowe. 

NADZWYCZAJNIE bordertop
NADZWYCZAJNIE borderbottom
NADZWYCZAJNIE borderleft
NADZWYCZAJNIE borderright
Zrób nadzwyczajny prezent
NADZWYCZAJNIE prezent
Proszę podać adres na który produkt ma zostać wysłany anonimowo

Proponowane dla ciebie

pasek
Mlecznik - czerwone serduszko
Mlecznik - czerwone serduszko
cena: 30zł/sztcena: 19zł/szt
-
1
szt
+
nadzwyczajni butDodaj doDo  
Filiżanka - Miś
Filiżanka - Miś
cena: 35zł/szt
-
1
szt
+
nadzwyczajni butDodaj doDo  
Kubek - Praca nie ucieknie, a kawa wystygnie
Kubek - Praca nie ucieknie, a kawa wystygnie
cena: 35zł/szt
-
1
szt
+
nadzwyczajni butDodaj doDo  
NADZWYCZJANIE cross

Aby cieszyć się Nadzwyczajnym produktem, należy zamówić go w naszym sklepie internetowym. Jak? To bardzo proste.

 

  1. Gdy znajdujesz się już na naszej stronie internetowej, kliknij w zakładkę SKLEP. 
  2. Znajdujesz się teraz w zakładce, w której znajdziesz wszystkie nasze produkty. Teraz wystarczy, że znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie, a następnie klikniesz w miniaturkę wybranego produktu.
  3. Jeżeli chcesz dopisać imię lub datę do wybranego wzoru, wystarczy że wybierzesz opcje Dodaj napis lub dodatek, która znajduję się pod opisem produktu.
  4. Teraz kliknij "Dodaj:" Poją się wysuwane okienka, z których możesz wybrać opcję dla siebie.
  5.    
  6. Po wybraniu " Spersonalizuj produkt: Dopisanie daty lub imienia" Koszt produktu z dodatkami zmieni się o określoną kwotę. ( w dalszej części przy finalizacji zamówienia, będzie można wpisać imię lub datę, która ma znajdować się na kubku)
  7. Teraz należy umieścić produkt w KOSZYKU, klikając przycisk: 
  8. Na tym etapie możesz poprzestać, jednak jeśli chcesz możesz wybrać więcej produktów.
  9. Kiedy jesteś już pewien, że zakończyłeś zakupy, kliknij w KOSZYK w prawym górym rogu ekranu. 
  10. Jeżeli lista z Twoim zamówieniem się zgadza – kliknij FINALIZUJ ZAMÓWIENIE. 
  11. Teraz wystarczy wypełnić formularz kontaktowy, aby nasza Nadzwyczajna porcelana trafiła w odpowiednie ręce.
  12. Jeżeli masz nam do przekazania dodatkową informację lub wybrałeś opcję "Spersonalizuj produkt: dopisanie daty lub imienia" umieść ją w przeznaczonym do tego okienku po prawej stronie.
  13. Teraz wystarczy wybrać sposób wysyłki oraz potwierdzić zapoznanie się z regulaminem naszego sklepu.
  14. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w wyznaczonym miejscu. 
  15. Teraz naciśnij przycisk POTWIERDZAM ZAKUP I PŁACĘ. 
  16. W tym kroku należy wybrać odpowiednią metodę płatności, a następnie zaakceptować wybór klikając przycisk – ZAPŁAĆ ONLINE.
  17. Wystarczy teraz jedynie przelać pieniądze i czekać na Nadzwyczajną przesyłkę. 

JAK ZAMÓWIĆ PRODUKT Z TWOIM WZOREM?

 

  1. Gdy znajdujesz się już na naszej stronie internetowej, kliknij w zakładkę SKLEP. 
  2. Znajdujesz się teraz w zakładce, w której znajdziesz wszystkie nasze produkty. Z listy "kategorie", która znajduje się po lewej stronie wybierz kategorie: 
  3. W tej zakładce wystarczy, że znajdziesz odpowiedni rozmiar produktu dla siebie, a następnie klikniesz w miniaturkę wybranego produktu.
  4. Teraz należy kliknąć "Ustawienia produktu", która znajduje się pod opisem sprersonalizowanego produktu. Następnie wybierz opcje gdzie chcesz umieścić napisy.
  5.  
  6. Po wybraniu np. "napis z przodu + małe elementy graficzne np. serduszka, korona, usta, wąsy" i "Napis w środku przy krawędzi" pojawią się małe okienka z prawej strony, w których możesz opisać jak mamy ozdobić Twój kubek. Możesz także dodać zdjęcie Twojego projektu, klikając biały plus pod napisem "Dodaj zdjęcie:" ( Po wybraniu opcjii cena automatycznie zmieni się o określoną kwotę w okienkach)
  7. Teraz należy umieścić produkt w KOSZYKU, klikając przycisk: 
  8. Na tym etapie możesz poprzestać, jednak jeśli chcesz możesz wybrać więcej produktów.
  9. Kiedy jesteś już pewien, że zakończyłeś zakupy, kliknij w KOSZYK w prawym górym rogu ekranu. 
  10. Jeżeli lista z Twoim zamówieniem się zgadza – kliknij FINALIZUJ ZAMÓWIENIE. 
  11. Teraz wystarczy wypełnić formularz kontaktowy, aby nasza Nadzwyczajna porcelana trafiła w odpowiednie ręce.
  12. Jeżeli masz nam do przekazania dodatkową informację lub wybrałeś opcję "Spersonalizuj produkt: dopisanie daty lub imienia" umieść ją w przeznaczonym do tego okienku po prawej stronie.
  13. Teraz wystarczy wybrać sposób wysyłki oraz potwierdzić zapoznanie się z regulaminem naszego sklepu.
  14. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w wyznaczonym miejscu.  
  15. Teraz naciśnij przycisk POTWIERDZAM ZAKUP I PŁACĘ. 
  16. W tym kroku należy wybrać odpowiednią metodę płatności, a następnie zaakceptować wybór klikając przycisk – ZAPŁAĆ ONLINE.
  17. Wystarczy teraz jedynie przelać pieniądze i czekać na Nadzwyczajną przesyłkę. 
NADZWYCZJANIE cross
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
„Nadzwyczajnie”
 
§ 1. Postanowienia ogólne
 
  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa  zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL http//www.nadzwyczajnie.pl, zwanego dalej "Sklepem".
  2. Sklep prowadzony jest przez Fundację Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą: 00-672 Warszawa, ul. Piękna 68, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającą NIP 524-24-95-143, w ramach Start Up-u Nadzwyczajnie prowadzonego przez Paulinę Bułkowską i Karola Bułkowskiego w ramach Programu AIP, zwaną dalej "Administratorem".
  3.  Adres Sklepu i dane kontaktowe: adres internetowy – www.nadzwyczajnie.pl e-mail – biuro@nadzwyczajnie.pl , telefon 609345380 adres korespondencyjny – Nadzwyczajnie Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości  ul. Zwycięstwa 8 lok. 102, 15- 703  Białystok,
  4. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Nadzwyczajnie powinna zapoznać się z jego Regulaminem.
  5. Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej email.
 
§ 2. Definicje
 
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
1.       Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.nadzwyczajnie.pl , prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
2.       Klient –każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu, w tym Konsument jak i Przedsiębiorca.
3.       Użytkownik - każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.
4.       Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5.       Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej 
lub zawodowej.
6.       Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi 
od pracy.
7.       Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
8.       Rejestracja – dobrowolne  podanie danych przez Klienta Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu.
 
§ 3. Rodzaje i zakres działalności Sklepu
 
  1. 1.           Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odległość za pomocą sieci Internet asortymentu z zakresu zdobienia porcelany i dodatków do domu.
  2. 2.           Oferowane przedmioty są nowe wykonane za pomocą techniki rękodzieła.
 
§ 3.  Polityka prywatności
 
  1. Klient poprzez wypełnienie formularza zakupu i zaznaczenie okienka przy stosownym oświadczeniu wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) przez Administratora w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.
  2.  Administratorem Danych osobowych jest Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą: 00-672 Warszawa, ul. Piękna 68, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającymi NIP 524-24-95-143.
  3.   Administrator Danych powierzył przetwarzania danych osobowych Paulina Bułkowska, dane kontaktowe: Nadzwyczajnie Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Ul. Zwycięstwa 8, 15-703 Białystok, 727-934-085
  4.   Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności w celu:
a)      zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru,
b)      doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie ,
c)       wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru,
d)      zaksięgowania transakcji w informatycznym systemie księgowym Sklepu przez okres wymagany przepisami prawa oraz przechowania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych przez Sklep,
  1. przechowania danych osobowych Klienta w bazie Klientów.
  2.    Za dodatkową zgodą udzieloną przez Klienta, zgromadzone dane osobowe  mogą być również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych związanych ze Sklepem.
  3. Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane również przez  następujące podmioty w podanym zakresie: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki. W zależności od wybranego rodzaju przesyłki przekazywane są:
a)          Kurier DPD
b)          Poczta Polska
c)           InPost Paczkomaty
d)          InPost Kurier
  1. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia.
  2. Administrator informuje, iż Klient nie ma obowiązku podania swoich danych osobowych, jednakże odmowa ich podania uniemożliwi prawidłowe wykonanie wobec Klienta usług określonych w Regulaminie oraz świadczeń wynikających z umowy zawieranej miedzy Sklepem a Klientem.
  3. Zgromadzone dane podlegają starannej ochronie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Administrator dokłada wszelkich starań, aby przechowywanym danym zapewnić właściwy stopień bezpieczeństwa.
  4. Sklep informuje Klientów, iż oferowane usługi za pośrednictwem Sklepu świadczone są za pośrednictwem publicznej sieci Internet. W związku z powyższym Sklep zwraca uwagę Klientów na to, iż korzystanie z usług Sklepu może wiązać się z ryzykiem związanym z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za pośrednictwem sieci Internet pomiędzy Sklepem a Klientem.
  5. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sklep drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a)       Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
b)       Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
c)       Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.
 
§ 4. Wymogi techniczne
 
  1. W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze Sklepu stacja/ urządzenie końcowe  Klienta winna spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
a)            aktywne łącze internetowe,
b)          włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java.
c)           aktywny adres poczty elektronicznej
  1. Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
  2. Instalacja oprogramowania o którym mowa w ustępie 1 i 2 jest przedmiotem oddzielnej umowy licencyjnej pomiędzy Klientem a licencjodawcą.
 
§ 5. Zasady dokonywania zakupów
 
  1. Sklep, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:
  2. dokładny opisu danego produktu i jego cech;
  3. łączną cenę zamówionych produktów wraz z podatkami, a także opłatą za transport, dostarczenie lub usługi pocztowe oraz podsumowującą łączną kwotę zamówienia z wybraną opcją dostawy 
  4. dotyczące sposobu i terminu zapłaty
  5. dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę.
  6. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie
  7. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu  pod linkiem https://nadzwyczajnie.pl/formularz-do-zamowien.html / dostępnego po naciśnięciu przycisku „ Potwierdzam zakup i płacę” w podsumowaniu w, którym Klient podaje następujące dane:
a)          Imię i nazwisko lub nazwa firmy
b)          Adres email
c)           Numer telefonu
d)           Dane adresowe do wysyłki
 
  1. Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z informacjami określonymi w treści Regulaminu sklepu oraz informacjami wskazanymi  w ust. 2, które zostaną wyświetlone w postaci elektronicznej w ostatnim etapie wypełniania elektronicznego formularza poprzedzającym wyrażenie woli związania się umową  poprzez kliknięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Po przeczytaniu zgromadzonych informacji określonych dla danego zamówienia Klienta, Klient wyraża wolę związania umową poprzez naciśnięcie przycisku „Potwierdzam zakup i płacę”
  2. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka przez złożeniem zamówienia uwzględnia koszty przesyłki zgodnie z wybraną przez Klienta opcją.
  3. Sklep zobowiązuje dostarczenia rzeczy pozbawionych wad.
  4. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta.
a)          potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest automatycznie po złożeniu zamówienia przez Klienta;
b)          Sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia w sytuacji podjęcia wątpliwości co do prawdziwości bądź rzetelności wskazanych przez Klienta danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia przedmiotowych wątpliwości.
c)           W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Klient jest o tym niezwłocznie informowany. Klient decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
  1. Klient i Sklep związani są ceną Produktu obowiązującą w chwili złożenia na niego zamówienia.
  2. 9.           W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
a) zwykły przelew,
b) system płatności elektronicznych.
Termin  na wykonanie płatności wynosi 3 dni od dnia  otrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep.
  1. Umowę uznaje się za zawartą z chwilą dokonania wpłaty przez Klienta, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
  2. 11.           Zamówiony towar jest wysyłany w przeciągu 10  dni roboczych:
a)          od zaksięgowania kwoty należnej za produkt w przypadku wyboru płatności z góry,
b)          od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku wyboru płatności przy odbiorze
  1. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost i Kuriera InPost. Koszty przesyłki zostały określone w zakładce Wysyłka. Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem – w zależności od docelowego miejsca dostawy.
  2. W przypadku zamówienia kilku sztuk towaru towar co do zasady pakowany jest zbiorczo w jedna przesyłkę.
  3.  O wysyłaniu towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową. Przy wyborze przesyłki kurierskiej, Klient otrzyma pocztą elektroniczną numer przesyłki. Przesyłkę można zlokalizować pod następującym adresem: http://dpd.com.pl ; https://inpost.pl/sledzenie-przesylek ;
http://www. http://emonitoring.poczta-polska.pl
  1. Maksymalny termin dostawy według ustawy o prawach konsumenta trwa do 30 dni. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim Konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany Klient może odstąpić od umowy.
  2.  Jeżeli towar ma zostać przesłany przez Sklep Klientowi będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru ) przechodzi na Klienta z chwilą jej wydania Klientowi. Za wydanie rzeczy (towaru)  uważa się jej powierzenie przez Sklep przewoźnikowi, jeżeli Sklep nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego.
  3. Wraz z produktem Sklep udostępnia formularz informacyjny do pobrania (pouczenie o odstąpieniu od umowy) oraz formularz o odstąpieniu od umowy – formularze stanowią załącznik nr 1 i 2 do niniejszego Regulaminu.
  4. Wraz z Produktem wysyłany jest paragon potwierdzający dokonanie zakupu. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT. Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT:
a)     Imię i nazwisko/firmę,
b)     Adres zamieszkania/siedziby,
c)      Numer NIP (w przypadku firm), numer PESEL (osoby fizyczne),
d)     Numer zamówienia,
e)     Adres korespondencyjny
Każdy dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień o  zmianach w niniejszym Regulaminie.
  1.  Inne informacje dotyczące działania Serwisu, a także zawierające informację handlową o nowych produktach lub usługach Serwisu, o promocjach Serwisu oraz promujących produkty partnerów Administratora przesyłane będą tylko tym Klientom, którzy wyrazili na to zgodę.
 
§ 6.  Reklamacje
 
  1. W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)  oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.).
  2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi , jeżeli rzecz sprzedana ( towar)  ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar)  jest niezgodna z umową, jeżeli:
a)          nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b)          nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c)           nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d)          została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.
  1. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres biuro@nadzwyczajnie.pl lub listem poleconym na adres ul. Zwycięstwa 8 lok. 102; 609 345 380
Formularz Reklamacji Link www.nadzwyczajnie.pl/MEDIA/dokumenty/Formularz_Reklamacji_Nadzwyczajnie.pdf
Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych:  imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.
  1. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  2. Jeżeli Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  3. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
  4. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  5. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.
  6. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  7. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5  i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki.
  8. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.
 
 
 
 
 
§ 7. Odstąpienie od umowy
 
  1. 1.           Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient  będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu  dni od dnia wydania rzeczy tj. od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy , lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta  weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Sklep dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną  na adres: biuro@nadzwyczajnie.pl Po otrzymaniu oświadczenia drogą elektroniczną, Sklep niezwłocznie prześle Klientowi będącemu konsumentem, na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony pod adresem URL … oraz zostanie dołączony przez Sklep w wersji papierowej do przesyłki produktu. Korzystanie z przedmiotowego formularza jest fakultatywne.
  2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
a)          o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźna zgoda konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b)          w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

c)           zawartej w drodze aukcji publicznej;
 
  1. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: Nadzwyczajnie Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości  Ul. Zwycięstwa 8 lok.102 15-703 Białystok  lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w który, odstąpił id umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.                                                                              Formularz odstąpienia od umowy link: www.nadzwyczajnie.pl/MEDIA/dokumenty/FORMULARZ_ODSTAPIENIA_OD_UMOWY.pdf
  2. W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o  którym mowa w ust. 1, bezpośrednie koszty zwrotu towaru  pokrywa Klient .
  3. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym obejmujące  koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w  ramach dostawy towarów  dostępny w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta  o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy ze Sklepem.
  4. Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami. 
  5. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego Towaru (rzeczy) lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania tego towaru w związku z odstąpieniem w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Klient będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy (towaru) inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, (dotyczy sposobu pierwotnej dostawy do Klienta) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 

§ 8. Postanowienia końcowe i opis  możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
 
1.      Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
2.      W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
3.      Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta  będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
  • wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do  czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem;
  • powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społecznea, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
  • platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/