609 345 380 (pon - pt 9:00 - 16:00) biuro@nadzwyczajnie.pl
Wersje językowe
  • pl
Szukaj
do kasy suma: 0,00 zł

Do darmowej wysyłki brakuje: 150,00 zł

Wersje językowe
  • pl
Pytania

FAQ

Wysyłka

Jakie są opcje wysyłki?

Paczki są dostarczane za pomocą firmy kurierskiej DHL . Po otrzymaniu zapłaty, zabieramy się za realizację Twojego zamówienia. W momencie, gdy przesyłka opuści pracownię, klient automatycznie otrzyma powiadomienie e-mailem. Wysyłamy paczki za pobraniem. Zamówiony towar mogą Państwo odebrać w Białymstoku.
Więcej na temat opcji dostawy.
 

Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty za zakupiony towar?

lorem ippsum

Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty za zakupiony towar?

lorem ippsum

Ile wynosi koszt przesyłki?

Za przesyłkę płacisz raz. Koszt zwykłej przesyłki dla zamówień poniżej kwoty 199 PLN, realizowanych przez firmę kurierską na terenie Polski wynosi: Koszt wysyłki:
Kurier DHL - 14,99 zł

Paczkomat InPost - 13,99 zł 
Pobranie + 5 zł 
Wysyłka za granicę - 80 zł
Odbiór osobisty w Białymstoku - bezpłatnie
Dla zamówień od kwoty 200 PLN, koszt przesyłki pokrywa NADZWYCZAJNIE

Więcej na temat opcji dostawy.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to ok. 3 -7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Produkty z kolekcji z małymi dopiskami realizowane są w ok. 3-5 dni roboczych, zamówienia z Twoim napisem i ze złoceniem ok. 5-7 dni roboczych. Każdy produkt zdobimy ręcznie, dlatego na nadzwyczajne produkty, trzeba trochę dłużej poczekać :) Jeżeli zależy państwu na ekspresowej wysyłce, prosimy o wiadomość do nas FORMULARZ KONTAKTOWY
, a wyślemy zamówienie najszybciej, jak to możliwe. Podczas składania zamówienia istnieje możliwość podania konkretnego terminu, do którego produkty powinny być dostarczone.
 

Zwroty

 

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

W przypadku, gdy państwo odbiorą już zamówiony produkt i okaże się, że jest za mały lub za duży można go wymienić na inny rozmiar. Produkt można również zwrócić bez podawania przyczyny, a my zwrócimy pieniądze na podane konto bankowe klienta. Produkt do wymiany lub zwrotu należy do nas odesłać (koszt przesyłki pokrywa kupujący) wraz z formularzem zwrotu lub wymiany. Więcej informacji na temat ZWROTÓW i wymiany (prawo do odstąpienia od umowy) znajdziecie Państwo na naszej stronie

Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty za zakupiony towar?

lorem ippsum

Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty za zakupiony towar?

lorem ippsum

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak. Koszt przesyłki zagranicznej to 80 zł

 
 

Nie znalazłeś/aś odpowiedz na pytanie?

NAPISZ DO NAS >>
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium